Vårsolen värmde och vintern var glömd

Hej. 
 
Var väldigt länge sedan jag skrev något här, kände att det var dags att dela med mig lite, sist jag skrev något vettigt här var i typ april, sedan dess har det hänt mycket, hoppat fallskärm, knarkat i Amsterdam, knarkat på Emmabodafestivalen, jobbat, jobbat, jobbat, knarkat och slutligen jobbat lite till, nu är det dags för förändring och ta sitt arsle till något soft land i vår, det finns massa alternativ, Barca igen, Amsterdam, England och ja varför inte Argentina kanske, men vi får se! I sommar blir det iaf Norge och Emmaboda igen! Men det jag har funderat mest på sedan sist är egentligen vad jag ska göra med mitt liv, det finns alternativ, men jag är för trygg i det jag har och vågar nog inte pröva något nytt. Men det ska jag fan ändra på! El är iaf ingenting för mig... Helst av allt skulle jag vilja vinna en jävla massa pengar och bara åka runt i världen och träffa mina saknade vänner, men framför allt att hitta mig själv! Har slutat knarka förövrigt, så från och med är det slut på alla flummiga inlägg! 
Jag gör som Natta!
Framtida jag, hoppas att du läser detta en vacker dag när du har fått allt du önskar dig med livet! YOLO!
 
Heeeej dååå Bloggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0