Oh world please dont die!

2012! Kan bli ett intressant år, välja att fortsätta som elektriker...Spara mer pengar och dra till "down under" för att knega som bananplockare, konsumera mer heroin...The list goes on, finns en del alternativ vad man ska göra med livet detta år, dock så borde man ju göra nå ruggit najs med tanke på att världen går under om 339 dagar för att vara exakt, vilket betyder att det är 48 helger kvar(?) Vilket i sin tur betyder att jag bara har 96 + 9 st rödadagar dagar kvar av mitt "liv" :O de resterande 234 dagarna kommer att spenderas på jobbet...FML...Om jag inte gör något kult med livet detta år förstås...Nu ska jag dränka mina sorjer med ett par knappar och lite dubstep...Mmmh lövely
Cya!
Freestylers – Cracks Feat. Belle Humble (Flux Pavilion Rmx)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0