Bärtzilona part 2

Efter en lyckad heroin smuggling på 103 kg förra året är det återigen dags att fylla upp lagret, återigen blir det att åka till Barcelona, visst kanske inte det biligaste horset i europa men man får verkligen det man betalar för (Y) Denna gång bär det inte av med ett gäng cockheads som hade nada respekt för det bruna, nu åker jag med mina kära vänner N. G, Oak, Shorty och Prullan! Det kommer bli skojj! Eftersom jag och min broster N. G var där förra året så ska vi försöka göra vårat bästa att visa Barcelona, vart man går om man ska ha en hit osv osv! Om det är ens någon som läser denna blogg så rekomenderar jag er stark att hålla er borta från Kataloniens "huvudstad" 9-13 maj! Nog om det nu! Dags för en hit!
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0